Onze voordelen

Juridische helpdesk

Wat als mijn opdrachtgever de opdracht annuleert? Welke rechten en plichten heb ik als werkgever bij ziekteverzuim van mijn werknemer? Wat kan ik doen wanneer mijn bedrijfslogo wordt gekopieerd? Ben ik voldoende gedekt tegen bedrijfsschade?

Heb jij specifieke vragen over je bedrijf? Of over het ondernemen in het algemeen? Al je vragen kun je eenvoudig bij ons kwijt via onze eerstelijns helpdesk. Onze specialisten denken graag met je mee en screenen zelfs je overeenkomsten. Hierdoor zorgen wij ervoor dat je zakelijk geen risico’s loopt en kansen optimaal benut.

Via je online Bundelomgeving kun je vertrouwelijk en veilig chatten met ons team. Hiernaast is onze helpdesk per e-mail bereikbaar. Telefonisch kun je ons bereiken op werkdagen van 08.30u tot 17.30u.

Via je eigen Bundelomgeving doet je veilig zaken met je bedrijf. Als lid maak je onbeperkt gebruik van alle online faciliteiten. Download via onze modellenbank eenvoudig standaard contracten en andere documenten opgesteld door onze juristen. Sla je belangrijke bedrijfsdocumenten veilig op in je eigen digitale kluis. Check de kredietwaardigheid van een bedrijf en dien digitaal je openstaande facturen ter incasso in. Wil je deelnemen aan een van onze netwerkevents? Meld je dan snel online aan.

Bundel investeert voortdurend in de verdere ontwikkeling van je online omgeving. Hierdoor krijg jij steeds meer tools om succesvol te ondernemen.

Voortaan sla jij al je belangrijke bedrijfsdocumenten online veilig op via één centrale plek. Gedaan met het zoeken van je contracten, statuten en jaarstukken, die dan weer fysiek in je archiefkast liggen, verspreid opgeslagen zijn op je lokale server of onoverzichtelijk in je Cloudomgeving. In tijden waarin cybercrime, ransomware aanvallen en privacy inbreuken aan de orde van de dag zijn, kies jij natuurlijk voor een high level secure omgeving om je bedrijfsdocumenten veilig te stellen.

Je digitale kluis voorzien wij in de nabije toekomst van een signaalfunctie, waardoor je nooit meer te laat zal zijn met bijvoorbeeld het opzeggen van je huurovereenkomst of het versturen van de aanzegbrief aan je medewerker. Voortaan maak jij je hierover geen zorgen meer.

Een van onze paradepaardjes vormt toch wel onze bedrijfsanalyse. Bundel leden waarderen onze analyse gemiddeld met een 8,7. De belangrijkste reden hiervoor is dat onze specialist steeds erin slaagt om aanwezige bedrijfsrisico’s en zakelijke kansen bloot te leggen.

Tijdens een diepgaand persoonlijk gesprek neemt onze specialist je bedrijf kritisch onder de loep. Op basis van een gedetailleerde vragenlijst komen de belangrijke bedrijfsonderdelen aan bod. Je huidige documenten worden gescreend en je interne processen worden doorlopen.

Na onze uitgebreide analyse ontvang je van ons een op maat gemaakte bedrijfsrapportage met concrete adviezen. Samen voeren wij de vastgestelde verbeterpunten intern door. Ondernemen doe jij hierna op een ander niveau.

Bundel kiest bewust voor een ‘one stop shopping’. Als Bundel lid beschik jij over alle mogelijke experts op de meest uiteenlopende gebieden. Van onze advocaten, accountants en fiscalisten, tot onze notarissen, incassospecialisten en vermogensbeheerders. En van onze HR specialisten en subsidieadviseurs tot onze marketeers, websitedesigners en salesadviseurs. Allen staan zij paraat om je bedrijf te ondersteunen waar dat kan.

Doordat Bundel de dienstverlening van deze experts inkoopt of voordelige prijsafspraken met hen maakt, kan Bundel haar leden korting bieden ten aanzien van deze dienstverlening. Hiernaast monitort Bundel het proces en stelt zij bepaalde eisen aan haar samenwerkingspartners, waardoor jij maximale service geniet.

Bundel beschikt over een krachtig netwerk van investeerders. Deze investeerders hebben zelf hun zakelijke sporen meer dan verdiend. Zij vinden het prettig om hun opgebouwd kapitaal ter beschikking te stellen om jou te ondersteunen in de groei van je bedrijf. Vanuit hun eigen kennis en expertise treden zij hierbij vaker als coach op. Meerdere projecten zijn inmiddels succesvol gefinancierd door onze business angels.

Heb jij behoefte aan extra kapitaal om met je bedrijf de volgende stap te kunnen zetten? Wil je graag een uniek concept in de markt plaatsen en zoek je hiervoor financiële middelen? Dan stellen wij je graag voor aan onze financiers.

Als ondernemer doe je graag veilig zaken. Lever je een product of dienst, dan wil je er zeker van zijn dat je bedrijf tijdig de betaling ontvangt. Omgekeerd vind je het prettig dat je leverancier pas betaald krijgt op het moment dat de overeengekomen prestaties goed geleverd zijn.

Bundel leden ervaren steeds meer het gemak van het gebruik van onze derdengeldenrekening. Deze onafhankelijke rekening wordt beheerd door onze stichting, die ervoor waakt dat je betalingsverkeer op een vlotte en veilige wijze verloopt.

Openstaande facturen behoren vanaf nu tot het verleden. Onze gedreven incasso-advocaten gaan professioneel en respectvol te werk. Vanuit hun functie als advocaat kunnen zij zo nodig alle wettelijke middelen inzetten om van je debiteur betaling te verkrijgen. Door hun gerichte aanpak en goede communicatie slagen onze specialisten in meer dan 90% van de gevallen. Bovendien weken zij op basis van No Cure No Pay.

Je openstaande facturen dien je eenvoudig bij ons in via je online Bundelomgeving. Vervolgens gaan wij meteen voor je aan de slag. Hierdoor beschikt je bedrijf steeds over voldoende cashflow.

Ben je benieuwd of een bedrijf waarmee je zaken wil doen wel voldoende kredietwaardig is? Neem geen onnodige risico’s. Wij gaan het voor je na en verstrekken je een digitaal kredietwaardigheidsrapport, voorzien van praktisch advies. Zo neem jij met een gerust gevoel de juiste beslissingen. Je verzoek om een credit check van een bedrijf dien je eenvoudig bij ons in via je online Bundelomgeving. Vervolgens ontvang je meteen het rapport. Laat je graag een diepgaander bedrijfsonderzoek door ons uitvoeren? Ook dat kan. Neem in dat geval contact met ons op.

Wij vinden het belangrijk om je in contact te brengen met onze andere Bundel leden, zodat jij met je bedrijf meer business kunt genereren. Daarom nodigen wij je graag uit om deel te nemen aan onze netwerkevents. Hierdoor blijf jij steeds up to date en doe je succesvol zaken.

Via je online bundelomgeving of onze digitale uitnodigingen meld je je eenvoudig aan voor onze events. Al onze georganiseerde events vind je snel terug in je online agenda.

Nadat onze specialisten je bedrijf hebben geanalyseerd en de aanwezige verbeterpunten zijn doorgevoerd, ontvang je van ons het Bundel keurmerk. Als drager van ons keurmerk wekt je bedrijf vertrouwen. Het keurmerk toont immers aan dat je organisatie haar zaken goed op orde heeft en dat zij bovendien wordt ondersteund door de beste specialisten.

Meer informatie?




Goedgekeurd

Onze leden herken je aan het Bundel keurmerk. Ons keurmerk kennen wij toe nadat een lid onze uitgebreide bedrijfsanalyse heeft doorlopen en de verbeterpunten die onze specialist heeft vastgesteld intern heeft doorgevoerd. Eenmaal goedgekeurd, mag je ervan uitgaan dat ons lid haar bedrijfsvoering goed op orde heeft en professioneel zaken doet. Als drager van het Bundel keurmerk onderschrijven onze leden de filosofie dat succesvol zaken doen begint vanuit een stevig fundament.

“Ook in de mediawereld spelen vraagstukken”

“Als filmproductiebedrijf krijgen ook wij te maken met tal van vraagstukken. Niet enkel op het vlak van intellectueel eigendom, maar ook contractueel hebben wij het nodige te regelen. Niets is zo prettig als een vaste sparringpartner die je tijdig wijst op mogelijke risico’s binnen je onderneming. Een verwittigd man is er twee waard!”

– Sven Braat, directeur SoMMedia, Nuenen –